Konversiot

Hakukonemarkkinointi

Olet ehkä huomannut omasta verkkokäyttäytymisestäsi, että usein tietoa kaivatessasi päädyt nettiin ja Googlen hakupalveluun? Tämä veikkaus osuu usein oikein, sillä Google on Suomen käytetyin media (n. 90 %:n osuus kaikista netin käyttäjistä). Googlessa tehdään Suomessa päivittäin n. 30 miljoonaa hakua. Kun saatavilla olevan tiedon määrä lisääntyy, löydettävyyden merkitys nousee ratkaisevaksi. Löytymistä ja hakukonenäkyvyyttä voi lähestyä kahdesta eri näkökulmasta.

 

Orgaaniseen näkyvyyteen voidaan vaikuttaa mm. rakentamalla sivustoja ja sisältöjä hakukoneystävällisiksi sekä linkittämällä liikennettä laadukkaista lähteistä. Huomattavasti nopeampi konsti nousta esiin hauissa on maksaa tietyillä hakusanoilla näkymisestä.

 

Hakusanamainonta on Googlen pääasiallinen tulolähde ja todella tehokas tapa “olla olemassa” oikealla hetkellä. Toisaalta, maksettuja mainoksia klikataan huomattavasti vähemmän kuin orgaanisen haun linkkejä. Vähän kimuranttia, eikö? Paras tulos saadaan yhdistelemällä fiksusti molempia.

 

Hakukonenäkyvyyden parantaminen ja optimointi lisäävät tehokkasti myyntiä ja parantavat asiakaskokemusta. Vinkkimme sinulle markkinoija on – ole olemassa oikeissa hetkissä, oikealla viestillä.

 

Hakukoneoptimointi (SEO)

Hakukoneoptimointi pyrkii vaikuttamaan siihen, miten hakukoneet näyttävät sivustosi luonnollisissa hakutuloksissa. Hakutulossivulta noin 80 % käyttäjistä siirtyy verkkosivuille luonnollisten hakutulosten kautta, joten hakukoneoptimointissa on valtava potentiaali.

Lue lisää…

Hakusanamainonta (SEM)

Maksettu mainonta hakukoneessa eli hakusanamainonta on todella nopea ja joustava keino saada näkyvyyttä hakukoneessa. Mikä parasta – maksat vain tuloksista!

Lue lisää…