Olemme vuonna 1992 perustettu mediatoimisto, jonka omistaa IPG Mediabrands. IPG Mediabrands vastaa vuositasolla yli 37 miljardin Yhdysvaltain dollarin markkinointitoimenpiteistä ja sen palveluksessa on yli 8 500 markkinointiviestinnän asiantuntijaa yli 130 maassa. Mediasuunnittelussa tuotamme maksettuun, omistettuun ja ansaittuun mediaan perustuvia näkemyksiä, jotka pohjautuvat ymmärrykseemme kuluttajien mediakäyttäytymisestä digitalisoituvassa maailmassa.
Asiakkainamme on eri toimialojen merkkitavaramainostajia ja vähittäiskaupan ketjubrändejä, joiden markkinointi digitalisoituu kiihtyvällä vauhdilla. Uskomme, että toimistokumppanin tuottamat näkemykset ja konkreettiset suositukset ovat entistäkin arvokkaampia, koska mainostajayritysten markkinointiorganisaatiot ovat viime vuosien henkilöstömuutosten myötä virtaviivaistetumpia kuin koskaan.