13 Jan Mediatoimisto IUM Finland vahvistaa digiosaamistaan kahdella nimityksellä

IUM Finlandin Digital Directoriksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty 12.1.2015 alkaen Tuomo Kuusisto. Tuomo tuo IUM:lle näkemystä digimarkkinoinnin suunnasta ja mahdollisuuksista. Hänellä on pitkä kokemus  digi-markkinoinnin edelläkävijäyritys TradeDoublerista, jossa Tuomo työskenteli 2007-2014 ja toimi viimeksi yrityksen maajohtajana. ”Digitaalinen mainonta on tällä hetkellä suurimman muutoksen edessä sitten sen alkuaikojen. Teknologia integroituu mainonnan ostamiseen & kohdentamiseen ja tekee siitä väistämättä tehokkaampaa sekä älykkäämpää – tämä vaatii erikoistunutta osaamista, johon tulemme edelleen panostamaan”, Tuomo Kuusisto sanoo.

Tuomo_Kuusisto

Tuomo Kuusisto

 

IUM Finlandin Digital Strategistiksi on nimitetty 12.1.2015 alkaen Timo Lausala. Timo tulee tekemään strategista suunnittelua niin kotimaisten, kuin kansainvälistenkin asiakkuuksien parissa. Lausala siirtyy IUM Finlandin tiimiin Zeelandin palveluksesta, jossa hän on toiminut Concept Designerina. Tehtävässään hän on vastannut mm. digitaalisten kampanjoiden konseptien suunnittelusta ja toteutuksesta.

Timo Lausala

Timo Lausala

 

Uusien nimitysten myötä IUM Finland saa lisää vauhtia digitaalisen osaamisen kehittämiseen ja voi yhä paremmin palvella asiakkaitaan. Teimme rekrytoinnit huolella sillä poikkeuksellisen hyvä työilmapiiri on meille tärkeä kilpailuetu. Sekä Tuomo että Timo sopivat hyvin IUM:n tiimiin.” IUM Finlandin toimitusjohtaja Clarisse Berggårdh sanoo.

Lisätiedot

Clarisse Berggårdh, +358 40 5915 003