03 Dec Digitaalinen vuosi toi tullessaan uusia asiakkuuksia!

Päättyvä vuosi on ollut mediatoimisto IUM:lle toiminnantäyteinen ja tuleva vuosi tuo lisää uutta tekemistä tullessaan. IUM Finland on voittanut yhdessä omistajaketjujen kanssa uusia hienoja asiakkuuksia. IUM:n mediatoimistokumppanikseen ovat valinneet mm. Johnson&Johnson, Match.com, Apollomatkat, Orton ja TopToy kids. Yhteistyöt alkavat vuoden 2016 aikana.

IUM on vahvistanut kuluvan vuoden aikana  digitaalista osaamistaan useiden rekrytointien myötä. Toimitusjohtaja Clarisse Berggårdh:in mukaan asiakkaat tarvitsevat palvelua yhä laajemmalla skaalalla digitaalisten mahdollisuuksien kasvaessa. Kehitys on konkretisoitunut myös investointeina teknologiaan ja koulutukseen sekä käytännön toimenpiteisiin uusien digitaalisten alustojen käyttöönotossa.